Brza salata od kuhanih tikvica


Rajčica punjena salatom od kratko kuhanih tikvica




Ja nastavljam svoju seriju s tikvicama! 
Moji gurmani vole najviše pohane tikvice, a ja ih pokušavam nagovoriti na nešto zdravije, pa je ovo još jedan (uspješan) pokušaj u tom pravcu. 
Fino je, lagano, ima nizak glikemijski indeks i gotovo je za 15 minuta. 






Sastojci:

  • 2 tikvice izrezane na kockice,
  • 2 - 3 česna češnjaka, sitno nasjeckana,
  • sol,
  • maslinovo ulje,
  • jabučni ocat,
  • sitno sjeckani peršin (po želji),
  • 3 - 4 veće rajčice, za serviranje.


Priprema:

  • U kipuću, posoljenu vodu ubacite tikvice i kuhajte nekoliko minuta. Izvadite u cjedilo i ostavite da se malo ohlade.
  • Zato vrijeme usitnite češnjak i peršin, prelijte ga maslinovim uljem i jabučnim octom. (Ja nisam imala peršin, pa sam ga izostavila)
  • Tikvice stavite u zdjelu, posolite, dodajte im preliv i promiješajte.


  • Rajčice poprijeko prerežite, žličicom izdubite sredinu, pa ih napunite salatom od tikvica. 



Izvrsno je uz ribu, roštilj,  integralnu rižu i zapečeni grah.


Želim Vam dobar tek!





Primjedbe

  1. Hajde da se igramo ;)
    http://pekarica-suzyca.blogspot.com/2013/08/blogeri-se-igraju_25.html

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!