Palačinke od krumpira


Palačinke od krumpira i jogurta, pripremljene bez jaja, izvrsnog su okusa, a mogu se puniti slanim i slatkim punjenjem   







S punjenjem od povrća možete ih poslužiti  kao predjelo ili laganu večeru. 
Sa slatkim voćnim prelivom izvrsne su kao desert. 
Ukusne su uz jogurt i mogu se jesti i bez punjenja. 


Ja sam ih pripremila za kasni doručak.






Za 4 krumpirove palačinke upotrijebljeni su slijedeći 


sastojci: 

  • 0,5 l tekućeg jogurta,
  • cca 1, 5 šalice crnog brašna (nisam precizno mjerila),
  • 1 krumpir,
  • 1/2 žličice kurkume,
  • sol i papar,
  • 1/2 žličice ljute mljevene paprike,
  • malo mlijeka ili brašna, po potrebi
  • ulje za pečenje.







Priprema: 

  • Napravite smjesu od jogurta, brašna, soli, kurkume, crvene paprike i papra. 
  • Ako je potrebno, dodajte malo mlijeka ili brašna, dok ne dobijete smjesu zadovoljavajuće gustoće.
  • Krumpir ogulite, operite i najsitnije naribajte u smjesu. 






  • Smjesa je zbog krumpira nešto gušća od uobičajene. Za jednu palačinku trebalo mi je dvije grabilice za moju tavu promjera 24 cm. 
  • Palačinke pecite na ulju u zagrijanoj tavi nešto duže od običnih , oko 2,5 minuta za svaku stranu.  Kad ulijete smjesu poklopite, ali ne do kraja, tako da para može izlaziti. 




  • Okrenite palačinku i ispecite i drugu stranu na isti način.



Ove palačinke možete premazati pekmezom, voćnim prelivom, čokoladom, nutelom, ili puniti slanim nadjevom - sirom i pršutom, francuskom salatom, namazom od graha ili slanutka - postoji bezbroj varijacija.

Ja sam ih punila povrćem, a recept možete pogledati na slijedećem postu.





Izuzetno su mekane i ukusne, mogu se jesti tople i hladne pa ih možete ponijeti i na posao.



Želim vam dobar tek!


* Za početnike: detaljnije o pečenju palačinki pisala sam ovdje



Glazbeni vremeplov:






Primjedbe

  1. da li se krumpir riba sirov ili kuhan ???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sirovi krumpir, vrlo sitno naribati. Ja koristim ručni ribež, dio koji je vidljiv na slici ispod krumpira.

      Izbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!