Kakao puding od prosa s brusnicama i lanenim sjemenkama


Meni je praktično za doručak, ali naravno može se poslužiti kao desert ili međuobrok.




Kao što sam već spomenula, nastojim što više uvrstiti proso u redovnu prehranu. Pronjuškala sam po internetu tražeći ideje i naišla na nekoliko recepata za puding od prosa.
U većini recepata kuhani puding se miksa u blenderu, kojeg ja nemam, ili se samo skuha bez usitnjavanja. Ovo pomalo mix od svega pročitanog, na moj način:






SASTOJCI:
  • 2 šalice mlijeka (kravlje ili neko zamjensko), 
  • 4 žlice prosa samljevenog u mlincu za kavu,
  • 1 velika žlica kakaa u prahu (bez dodanog šećera),
  • 1 velika žlica suhih brusnica,
  • 1 velika žlica svježe mljevenih lanenih sjemenki,
  • 1 žličica cimeta (ili naribana korica naranče, vanilija, rum i sl.),
  • 1 velika žlica ječmenog slada (ili šećer*, stevia, fruktoza, med*... količina može biti veća ako volite slađe),
  • Ja sam još dodala 1 žlicu kokosovog brašna, ali nije obavezno.

PRIPREMA:


  • Proso samljeti u mlincu za kavu i odvojiti 4 žlice za puding.
  • Od ukupne količine mlijeka odvojiti pola čaše, ostatak staviti u posudu, unutra ubaciti suhe brusnice i staviti da zakuha.
  • U mlincu samljeti lanene sjemenke. Najbolje je koristiti svježe mljevene, ako nešto preostane, čuvati u frižideru.

  • U preostalo mlijeko umiješati mljeveno proso, kakao, ječmeni slad (ili šećer) , cimet, kokosovo brašno i sve pjenjačom umutiti u uzavrelo mlijeko.
  • Kuhati uz miješanje 3-4 minute dok se ne zgusne.


  • Skinuti s vatre i pričekati da se malo ohladi, pa umiješati 1 žlicu mljevenih lanenih sjemenki i dobro promiješati.
  • Uliti u čaše ili zdjelice i servirati. Može se jesti toplo ili hladno.




Želim vam dobar tek!

Budite opušteni i uživajte u hrani, slušajući  glazbu koju volite.
Ja trenutno slušam ovo :)


* Ako želite jelo nižeg glikemijskog indeksa, šećer i med nemojte koristiti.





Primjedbe

  1. Prekrasan puding, a k tome i zdrav! :) Još sam napravila sama rižino mlijeko i ostavila ga gustim pa je puding bio gust i prelijepe teksture.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!