Lažni burek od sira

Ovaj jednostavni burek ili štrudla gotov je za 30 min, a nije od sira, nego od jogurta.


Brzi jednostavni lažni burek ili štrudla, a nije od sira već od jogurta
Lažni burek od sira


Dešava se da nam ostanu neupotrebljene kore nakon pripreme štrudle. Samo ih stavite u zamrzivač, pa kad skupite cca 30 dkg upotrijebite ih za ovaj recept.
Idealan je za trenutke kad nemamo puno vremena, a trebamo nešto brzo pripremiti za večeru ili iznenadne goste.


Potrebno je:

  • 30 dkg kora za štrudlu, bolje su deblje, ali mogu se upotrijebiti i tanke,
  • 3 jaja,
  • 2 čaše jogurta (svaka po 2 dcl),
  • 1 kiselo vrhnje (2 dcl),
  • 1 dcl ulja,
  • sol ili šećer.
Priprema:
  • Uključite pećnicu i zagrijte ju na 200 stupnjeva C.
  • Dok se pećnica grije, u većoj zdjeli dobro izmješajte jaja, jogurt, vrhnje i ulje. Posolite ili zašećerite, prema ukusu.
  • U dobivenu smjesu izlomite kore za štrudlu. Možete upotrijebiti i svježe kore, a ako koristite smrznute, nije ih potrebno prije odmrzavati. 
  • Sve dobro promiješajte, pa stavite u posudu za pečenje koju ste premazali uljem.
  • Pecite u zagrijanoj pećnici oko 30 minuta.

Lažni burek ili štrudla - spremno za pečenje
Lažni burek od sira - spremno za pećnicu


Izvrsno je ako se posluži odmah dok je još vruće, ali biti će ukusno i kad se ohladi.


Upravo pečeno - lažni burek od sira
Lažni burek od sira - upravo pečeno

Ako vam ostane nakon serviranja,  možete ponijeti  na posao za doručak. Moram reći da se to meni još nije dogodilo, uvijek se sve pojelo za 10 minuta.


Štrudla, savijača ili burek nije od sira, već od jogurta
Lažni burek ili štrudla bez sira

Zahvalnost za ovo jelo dugujem pok. ing. Š.,  koji mi je nekad , na posao, običavao donijeti neki fini recept. Kad pripremam ovaj burek, uvijek se sjetim tog gurmana, ostalih kolega i davnih dana kad  je odlazak na posao bio gušt.

Isprobajte, vjerujem da će vam se svidjeti.

Želim vam dobar tek!








Primjedbe

  1. od sirnice prave me zna često uhvatiti žgaravica pa onda s vremena na vrijema napravim ovu lažnu kada mi se jede sirnica..
    samo što ja ne stavljam ulje nego jednu čašu mineralne. od nje bude ova pita baš fina i rastresita.
    pa možeš i tako probati ako hoćeš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam za to s mineralnom, hvala ti što si me podsjetila.
    Kod mene je problem što je obično nemam doma, jer ne konzumiram ništa gazirano, pa ću morati baš ciljano nabaviti mineralnu da isprobam.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!