Faširanci iz pećnice

Popečci od mljevenog mesa po izboru, pečeni u pećnici




Faširani šnicli su kod nas omiljeno jelo, ali problem je bio u tome što se klasično uvijek prže u dubokom ulju, a iz zdravstvenih razloga takvu pripremu trebali bi izbjegavati.


Eksperimentirajući s pečenjem uspjela sam ih ispeći u pećnici, a da ostanu izvrsnog okusa, sočni i rumene hrskave korice. Taman tako kako trebaju biti.

Preporučujem ovaj način pripreme, jer ne samo da je zdravije, nego i je jednostavnija priprema. 

Pa, idemo na recept:







Potrebni sastojci:
  • 0,5 kg mljevenog mesa po izboru (svinjetina, junetina, miješano, piletina, puretina,)
  • nekoliko kriški starog kruha, namočenog u mlakoj vodi,
  • 1 veća glavica crvenog luka, sitno nasjeckana,
  • 2 česna češnjaka, sitno nasjeckana,
  • 1 jaje,
  • sol, papar,
  • po želji može se dodati najmanja žličica kurkume, crvene mljevene paprike, malo sitno isjeckanog peršina.
Količine možete prilagoditi svom ukusu, ovo je samo okvirni recept. 



Priprema:
  • Dobro iscijedite namočeni kruh, pa ga izgnječite vilicom u zdjeli u kojoj ćete pripremiti smjesu za šnicle.
  • Sitno isjeckajte luk i češnjak i dodajte smjesi od kruha.
  • Dodajte mljeveno meso, jaje, sol, papar i začine prema ukusu, pa sve skupa dobro izmiješajte da dobijete kompaktnu masu.





  • Na pleh za pečenje stavite navlaženi pek papir i premažite ga uljem pa na to složite popečke. Premažite ih uljem i stavite peći u pećnicu zagrijanu na 220 stupnjeva C.


  • Pecite 30 - 35 minuta, ovisno o pećnici. Trebaju dobiti boju, ali bitno je da se ne presuše i da ostanu sočni.



  • Izvadite iz pećnice, prekrijte al. folijom i ostavite 15 min da se malo ohlade.

Ja ih obično serviram uz neko varivo od povrća, špinat, blitvu s krumpirom, salatu od graha ili krumpira.
Ukusni su i kad se ohlade, praktični za ponijeti na posao.




Osim ovog klasičnog recepta, ja ih često pripremam i na drugi način: izostavim kruh i umjesto njega koristim zobene pahuljice. Recept za to postaviti ću u jednom od slijedećih postova.


Želim vam ugodno kuhanje uz  meni dragu  staru pjesmu !


Dobar tek!






Primjedbe

  1. Ovo cu sigurno isprobati,mada cesto pravim u tepsiji fasire tako sto masu poravnam i ispecem i izrezem u kocke ...kao kolac,ali ovo je jos bolja ideja.Hvala za recept i odlicnu ideju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da vam se sviđa! Ja nekad ispečem u kalupu za mafine, iako najčešće radim ovako.

      Izbriši
    2. Vec dugo kako sam obecala isprobati ovaj nacin pripremanja fasira i konacno sam ih napravila,odlicni su i mislim da cu ih cesto ovako praviti,bas ti hvala za recept http://lkutak.blogspot.co.at/2014/12/fasiri-iz-tepsije.html

      Izbriši
  2. O-dli-čno! Hvala ti na ideji jer zaista ne volim ništa prženo u puno ulja. ovo pamtim. Čovjek uči dok je živ, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tome je i čar života, zar ne?
      Od kad čitam blogove, puno sam naučila i svaki dan otkrijem nešto novo.

      Izbriši
  3. odlično ti je ovo :)

    i ja već odavno pravim faširane šnicle samo u rerni.

    otkrila sam da mi te iz rerne budu bolje kada stavim prezlu umjesto hljeba i kada u smjesu stavim malo ulja i vode. dovoljno je dvije kašike maslinovog ulja i dvije kašike vode. budu nekako rastresitije. a onda ih ne premažem uljem dodatno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto koristim prezle i sama ih pravim.
      Narežem stari kruh na kriške, osušim u pećnici i sameljem na mašinici za orahe.
      Najčešće ipak napravim kao u ovom receptu. Ulje dodam i ja, ako koristim nemasno meso, npr. mljevenu puretinu.

      Izbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!