Brza salata od tunjevine, mrkve, vlasca, rajčice...


Ovo je danas bila jako hitna SOS salata.



Primila sam se posla u kući i na vrtu i zaboravila na vrijeme!
Kad me uhvatila glad, tek sam onda shvatila koliko je sati, morala sam nešto hitno pojesti, pa sam na brzinu napravila ovo:



SASTOJCI:
  • 1 konzerva tunjevine
  • 1 veća mrkva, naribana
  • 1 rajčica
  • 1 mladi luk
  • malo vlasca
  • 1/4 svježe paprike,
  • 1/2 limuna
  • 1 žlica maslinovog ulja
  • sol i papar prema ukusu

PRIPREMA:
  • Tunjevinu dobro ocijediti od ulja i staviti u zdjelu.
  • Na to sitno naribati svježu mrkvu, dodati isjeckani luk i vlasac, izrezanu rajčicu i papriku.
  • Posoliti i popapriti i začiniti limunom i maslinovim uljem.




U ovaj recept inače stavljam kuhanu tjesteninu, a može se dodati i naribani korijen celera.
Celer nisam imala, a  nisam imala vremena čekati da se skuha tijesto, pa je ispalo ovako.

Kad se stavlja tijesto, povećati količinu rajčica, ili dodati pola čaše pasirane.

Dobar tek!



P.S. Ispričavam se zbog loših fotografija, danas mi nekako sve ide naopačke. Za 3 minute
ispraznile su mi se novo kupljene baterije u foto-aparatu!!!
Kupiti ću (opet! ) nove baterije, ali više nema salate za fotkanje!






Primjedbe

  1. Odgovori
    1. Hvala :)
      Sve što kažeš stoji, ali nije neka kulinarska majstorija!

      Izbriši
  2. Ne znam gdje bih mogao ovo napisati, pa ću ovdje. Kako me pratiš preko Google friend connect-a molim te pročitaš ovaj post kako bi i dalje mogla pratiti sve moje objave. Hvala

    http://fashionable-food-on-my-way.blogspot.com/2013/04/vazna-obavijest-svima-koji-me-prate.html#.UW0-n0rjHg0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da je kod mene sve u redu.
      Dobila sam i tvoju obavijest i kasniji post na moj popis za čitanje blogova.

      Izbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!