Riža ili zob za doručak


Ovo mi je najdraži doručak. Ukusan je, zdrav, ne deblja, a poslije njega dugo nisam gladna.



 


Od jučer mi je ostalo kuhane integralne riže, pa sam ju iskoristila.




  • 2 žlice kuhane integralne riže
  • 1 žlica suhih brusnica
  • 1 žličica kakao praha (običnog, bez šećera)
  • 1 šalica mlijeka
  • po želji malo cimeta
  • 1 žlica mljevenih lanenih sjemenki 


Sve sastojke osim lana prokuhati uz miješanje oko 5 - 10 minuta.




Dodati žlicu mljevenih lanenih sjemenki i servirati.

Dobar tek!




Lanene sjemenke sameljem u el. mlincu za kavu i čuvam u staklenci u hladnjaku.

Najčešće ovaj doručak pripremam od zobenih pahuljica, onda prokuham samo 1 -2 min, s tim da se još može dodati 1 žlica kokosovog brašna, a umjesto lana mogu se ubaciti mljeveni orasi, bademi ili lješnjaci.
Isto tako može se iskoristiti skuhana zob (u zrnu, zobena kaša). Recept za kuhanje zobi možete pogledati ovdje.

Ja ne dodajem šećer ni zaslađivače jer su mi brusnice dovoljno slatke, ali, to se naravno može staviti prema želji.


Što vi doručkujete?


Današnjih 5 minuta glazbe:




Želim Vam lijep i ispunjen dan!


Primjedbe