Grenadir marš s batatima

Tjestenina sa kockicama kuhanog krumpira pirjanog s lukom.
Sjeća li se netko još tog starinskog jela?

Ja ga nisam obožavala, ali moglo je proći, ako nije bilo nečeg boljeg.
Sad sam napravila svoju verziju s batatima i jako mi se svidjelo.



Sweetpotato pasta 'grenadier march'


Vrijeme za pripremu cca 30 min:


  • 250 gr tjestenine ( makarona, pužića ili,  još bolje, domaće tjestenine)
  • 1 veći batat
  • 1 srednja glavica luka
  • 1 žlica ulja (ja sam koristila maslinovo)
  • sol i papar

Oguliti batate, izrezati na kockice i staviti kuhati u uzavrelu slanu vodu. Kuhati otprilike 15 minuta.
Ja sam kuhala duže, pa su mi se pretvorili u pire i to mi se svidjelo.

Skuhati tjesteninu.

U dubljoj tavi  popržiti na ulju 1 glavicu luka da postane svijetlo žut. Dodati ocijeđene skuhane batate i kratko prodinstati,
U sve dodati ocijeđenu tjesteninu, promiješati, dodati sol i papar po ukusu, i još malo pirjati da se sve poveže.

Po želji posuti ribanim sirom i servirati uz zelenu salatu.


Sweetpotato pasta 'grenadier march'



Izvrsno je za  laganu večeru uz čašu vina i glazbu koju volite.
Ja trenutno slušam Schuberta :)





Dobar tek!




Primjedbe

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!